Bruno Servaege woonde eerst op het hoekje tegenover de bloemenwinkel en toen de eigenaar ermee op wilde houden, kocht hij de goodwill van de winkel. De bloemen en planten verdwenen op een enkele kamerplant na en maakten plaats voor de marketingproducten die Thetube.nl ontwikkelt. Het bureau richt zich vooral op de museumwereld, met klanten als het Van Gogh, Joods Historisch Museum, maar ook de Heineken Experience. Veel voorbijgangers denken dat ze nog steeds een winkel zijn, vanwege de Heineken en Van Gogh merchandising die uitgestald ligt. De afgelopen weken bleven mensen nog vaker voor het raam staan om te kijken naar de oude foto van de etalage die op de ruit hangt. Bruno en Sean deden mee aan het project van de Van Tellegenbuurt om het winkelverleden van de buurt zichtbaar te maken door foto’s van diezelfde plek in het verleden op de etalage te hangen.
Dit hoekje van het H. de Keijserplein is een voorbeeld van de manier waarop winkels een nieuwe bestemming krijgen, als kantoor, of bijvoorbeeld kokstudio. Buurvrouw Paulien Brouwer opende in een voormalig reisbureau een filiaal van haar kookschool Keizer Culinair. Bruno vreest voor het lot van de Turkse groenteboer op de hoek tegenover hem. ´Het is een geweldige winkel, maar het is niet meer van deze tijd. Bijna iedereen gaat naar de Albert Heijn.´
Bij Thetube.nl zijn de ramen niet geblindeerd, zoals vaak wanneer een winkel een kantoor of woonhuis wordt. Ze zijn nog steeds, in de woorden van de Amerikaanse sociologe Jane Jacobs, de ogen op de straat.